Saturday, February 3, 2007

blog up

come on guys, we gotta blog more about our class and stuff if we wanna wiN/!! COME ON.ahaha

cant wait for tomorrow's bbq. yawn

super tired , dramafeste rehearsals todae. 6e pls buy tickets and support me,jon,david,alex. WE BACKSTAGE CREEW ..oh henghui too. HAHA SUPPORT OUR EFFORT.

MAY ATHENA WIN

ok. jiayee has described to me the long list of food we gonna have tml

yay? three cheers for a great host. ahha. thanks in advance. hope tml will be really fun and meaningful. bring camera if u have one =) we do indeed nid to change some of the pics inside our template. yeh..
NIGHT

jlts4 loves s6E. 10:52 PM